Jak mogę dzwonić? Cennik Pomoc Kontakt Panel Klienta Załóż konto Doładuj konto

Formularz reklamacyjny - kwota doładowania

Uwaga! Ten formularz służy do składania reklamacji, gdy otrzymałeś mniejszą kwotę doładowania!

Jeśli masz inne zastrzeżenia (np. konto w ogóle niedoładowane, za mała ilość darmowych dni, nieprawidłowe naliczanie opłat za połączenia), wróć do listy tematów i wybierz właściwy.

Wypełnij formularz
Prosimy, wypełnij poniższy formularz jak najdokładniej, abyśmy mogli szybko rozpatrzeć reklamację.
nazwa wpłacającego *
(imię i nazwisko lub nazwa firmy)
adres e-mail *
login konta, które było doładowywane *
kwota wpłaty * (w zł)
wartość doładowania otrzymanego * (w euro)
wartość doładowania oczekiwanego *
(wartość, jaką twoim zdaniem powinieneś otrzymać)
numer zamówienia
(otrzymałeś emailem po złożeniu zamówienia)
data i godzina wpłaty
tytuł przelewu
numer konta, z którego nadano wpłatę
numer konta, na które dokonano wpłaty
dodatkowe informacje

Upewnij się dwukrotnie, czy wpisałeś poprawny adres email.
W przypadku pomyłki, nie będziemy mogli udzielić odpowiedzi na reklamację.

* Wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką jest obowiązkowe.

Telepartner Sp. z o.o.  |  Nasze strony:  Dane firmy  |  Faks internetowy  |  Telefonia internetowa  |  Centralka telefoniczna  |  Call center  |  Konferencja przez telefon