VoIPwise Wysyłaj i odbieraj faksy emailem.
Wejdź i sprawdź.
panel klienta
Strona główna Cennik Pobierz Sklep Pomoc Kontakt Rejestracja Doładuj konto
Nowość! Wysyłaj i odbieraj faksy emailem. Przetestuj za darmo, bez zobowiązań.
JAK WYBIERAĆ NUMERY
LISTA STREF NUMERACYJNYCH
FAKS INTERNETOWY
DOŁADUJ KONTO
ZAMÓW BRAMKĘ VOIP
ZOSTAŃ PARTNEREM

Centrale telefoniczne

Jeśli chciałbyś uruchomić usługę telefonii internetowej dla wielu użytkowników, zapoznaj się z opisem niezawodnych central telefonicznych Hokiwa, z wbudowaną bramką voip. Więcej informacji: www.hokiwa.com

VoIP darmowe rozmowy

Oferujemy całkowicie darmowe rozmowy do sieci stacjonarnych w ramach niskiej, ryczałtowej opłaty oraz bardzo tanie połączenia do sieci komórkowych.

Ważność usługi voip:

W usłudze VoIPwise środki zgromadzone na koncie nigdy nie przepadają. Możesz je wykorzystać w dowolnym czasie w przyszłości.

Kontakt

Prosimy o kontakt z nami dopiero po zapoznaniu się z treścią działu pomoc. Dzięki temu nasi konsultanci będą mieli więcej czasu na rozpatrywanie reklamacji oraz na pracę nad nowymi usługami. Dzięki niskim kosztom obsługi, będziemy mogli utrzymać atrakcyjne ceny rozmów.

Aby Twoje zgłoszenie trafiło bezpośrednio do właściwej osoby, przeczytaj uważnie listę wszystkich tematów i wybierz najbardziej odpowiedni:

Rozliczenia i płatności

  • Jeśli dokonałeś wpłaty, ale konto w ogóle nie zostało doładowane, kliknij tutaj.
  • Jeśli uważasz, że przyznano tobie za małą ilość darmowych dni, kliknij tutaj.
  • Jeśli uważasz, że otrzymałeś mniejszą kwotę doładowania, niż powinieneś dostać, kliknij tutaj.
  • Jeśli uważasz, że opłaty za połączenia zostały naliczone nieprawidłowo, kliknij tutaj.
  • Jeśli uważasz, że połączenie powinno być darmowe, lecz opłata została naliczona, kliknij tutaj.
  • Jeśli nie otrzymałeś faktury VAT za doładowanie, kliknij tutaj.

Niezawodność i jakość usługi

  • Jeśli nie możesz wykonywać żadnych połączeń, kliknij tutaj.
  • Jeśli nie możesz połączyć się z niektórymi numerami, kliknij tutaj
  • Jeśli połączenia mają słabą jakość, kliknij tutaj.
  • Jeśli twojemu rozmówcy wyświetla się numer nienależący do ciebie, kliknij tutaj.
  • Jeśli słyszysz komunikat o braku środków, chociaż konto jest doładowane, kliknij tutaj.
  • Jeśli komunikator voip nie działa pomimo poprawnej konfiguracji, kliknij tutaj.
  • Jeśli bramka voip nie działa pomimo poprawnej konfiguracji, kliknij tutaj.

Inne pytania

Przypominamy, że nasze usługi skierowane są wyłącznie do osób, które samodzielnie skonfigurują sprzęt lub oprogramowanie korzystając z przygotowanych przez nas instrukcji. Dzięki takiej strategii, możemy utrzymać niskie ceny połączeń. Zakres naszej pomocy ogranicza się wyłącznie do rozpatrywania reklamacji oraz udzielania odpowiedzi na ogólne pytania, które nie znajdują się w dziale pomoc.

Jeżeli potrzebujesz pomocy konsultanta, który cierpliwie poprowadzi ciebie przez proces instalacji, wybierz usługę www.haloip.pl lub zwróć się o pomoc do dowolnego informatyka lub współpracujących z nami instalatorów. O pomoc możesz także zwrócić się do sprzedawcy twojej bramki voip.

  • Jeśli dokładnie zapoznałeś się z informacjami w dziale pomoc, lecz nie znalazłeś odpowiedzi na twoje pytanie, kliknij tutaj.

Kontakt telefoniczny / instalatorzy

Czy można do nas zadzwonic?

Niestety, obecnie nie zapewniamy telefonicznej obsługi klientów.

Automatyczny system rejestracji umożliwia rozpoczęcie korzystania z usług bez konieczności kontaktu z konsultantem. Ponadto przygotowaliśmy rozbudowany dział pomoc, w którym znajdą Państwo odpowiedzi na 95% najczęściej zadawanych pytań. W pozostałych przypadkach szybko odpowiadamy na pytania drogą elektroniczną.

Bardzo prosimy o kontakt z nami dopiero po zapoznaniu się z treścią działu pomoc. Dzięki temu nasi konsultanci będą mieli więcej czasu na obsługę reklamacji oraz pracę nad nowymi usługami. Dzięki niskim kosztom obsługi, będziemy mogli utrzymać atrakcyjne ceny rozmów.

Instalatorzy - rozwiązanie dla wymagających - duże i średnie firmy

Jeżeli pomimo naszych zapewnień, że samodzielna instalacja jest szybka i łatwa, potrzebujesz doradztwa w przygotowaniu indywidualnych rozwiązań lub oczekujesz kompleksowego wdrożenia telefonii internetowej, skorzystaj z pomocy rekomendowanych instalatorów.

UWAGA! Usługi doradztwa oraz instalacji są PŁATNE. Wynagrodzenie instalatorów zależy od indywidualnych ustaleń z klientami.

Rekomendowani przez nas instalatorzy NIE są pracownikami Biura Obsługi Klientów, NIE reprezentują nas i NIE są przez nas wynagradzani za udzielanie porad klientom, dlatego prosimy o kontakt z nimi tylko w przypadku zainteresowania usługami PLATNEJ instalacji lub PŁATNEGO doradztwa.

Zapraszamy na stronę internetową instalatorów: http://www.doradcavoip.pl